"Kerimin" Arama Sonuçları
Fıtrat ve iffetin değil, sapkınlıkların yanında yer alan dalâlet profu üzerine
Hayatın ve hayattaki tüm varlıkların yaratıcısı Rabbimiz, Kitab-ı Keriminde iki cinsiyetten söz ederken, sen kalkmış post-modern tuğyanın "cinsel yönelimler" şeklindeki sapkın söylemini dillendiriyor ve sapkınlıkları meşrulaştırmaya çalışıyorsun.
Hayatın ve hayattaki tüm varlıkların yaratıcısı Rabbimiz, Kitab-ı Keriminde iki cinsiyetten söz ederken, sen kalkmış post-modern tuğyanın "cinsel yönelimler" şeklindeki sapkın söylemini dillendiriyor ve sapkınlıkları meşrulaştırmaya çalışıyorsun.
Asırlardır “sembolik kral” muamelesi yapılan Kur’an’ı, yeniden kaynak edinmeliyiz
Rabbimizin Kitab-ı Kerimine pratikte maalesef, “Sen tahtında otur, kalbimizde ve dilimizde en üst değer yargısı, kaynak olmaya devam et ve fakat bizim din algımızı ve ona dayalı dünya görüşümüzü belirlemeye, bu konuda temel belirleyici, her şeyin kendisine irca edildiği değerler üstü değer, hakem ve furkan olma gibi bir misyona kalkışma” denmiş olmaktadır.
Rabbimizin Kitab-ı Kerimine pratikte maalesef, “Sen tahtında otur, kalbimizde ve dilimizde en üst değer yargısı, kaynak olmaya devam et ve fakat bizim din algımızı ve ona dayalı dünya görüşümüzü belirlemeye, bu konuda temel belirleyici, her şeyin kendisine irca edildiği değerler üstü değer, hakem ve furkan olma gibi bir misyona kalkışma” denmiş olmaktadır.
"İman ve amel birbirinin olmazsa olmazıdır"
Yüce Allah'ın Kitab-ı Keriminde adeta bir nakış gibi işlediği ve birbirinin olmazsa olmazı kıldığı iman - amel bağının tarihsel süreçte koparıldığına vurgu yapan konuşmacı, "amelsiz bir iman iddiasının makbul olduğu" anlayışının insanları Allah'ın dinine karşı duyarsızlaştırdığını ve laubaliliğe sevk ettiğini söyledi. Hüseyinoğlu, aynı sapmanın önceki ümmetlerde de yaşandığını hatırlatarak Âl-i İmran Sûresi 22 - 23. âyetler çerçevesinde çıkarımlarda bulundu.
Yüce Allah'ın Kitab-ı Keriminde adeta bir nakış gibi işlediği ve birbirinin olmazsa olmazı kıldığı iman - amel bağının tarihsel süreçte koparıldığına vurgu yapan konuşmacı, "amelsiz bir iman iddiasının makbul olduğu" anlayışının insanları Allah'ın dinine karşı duyarsızlaştırdığını ve laubaliliğe sevk ettiğini söyledi. Hüseyinoğlu, aynı sapmanın önceki ümmetlerde de yaşandığını hatırlatarak Âl-i İmran Sûresi 22 - 23. âyetler çerçevesinde çıkarımlarda bulundu.
Makaleler
Hava Durumu